Řešení pro Call centrumPopis projektuCall centrum60 poboček v 15 zemíchPartner 10 nejhodnotnějších značek na světěZakázky přední společnosti z Fortune 500 žebříčkuZákladní požadavkyÚspora provozních nákladů na připojení a konektivituNulové přerušení hovoru a automatické fail-over hlasuCentrální správa, monitoring a reporting+Na čem řešení stáloFortiGate 200E na pobočkyFortiGate 1500E do centrálního Data-centraFortiManager a FortiSwitchVýhody řešeníJednoduché nasazení a výměna stavajícího HWVylepšení celkového ROI díky širokopásmového SD-WANZjednodušení řízení díky centrálnímu managementNižší nároky na počet pracovníků v ICT odděleníDosažení lepšího SLAna hlasových službách Předchozí článek: Řešení pro finanční instituce Předchozí Další článek: Řešení pro personální agenturu Následující